Pages

Hazlina Iparku

Benda nih terjadi tahun lepas. but still lagi segar.di dalam ingatan aku.. emm dan perkara nie masih berlaku hingga ke hari ini.emm aku ada seorang kakak ipar nama dia hazlina,tapi aku panggil dia kak lin jer.. walau dia dah ada anak 2 bila tengok dia pun boleh cair jugak lah.., umo dia aku dalam lingkuagan 27 tahun…dia punya figure cam model.. perghhhhh…..
So satu ari nih aku lepak la kat rumah…aku dah kahwin dengan adik dia… okielah nak jadikan cerita pada suatu hari tu dia datang umah aku dengan husband dan anak dia lah so kat umah aku ada komputer siap dengan multimedia lah..so aku banyak lah beli vcd movie tak kira lah yang panas ker atau yang tak panas.. so sebelum dia nak balik tu dia pinjam aku punya vcd tapi cite biasa lah cite yang sedang ditayangkan di pawangan sekarang. So aku pun kasi lah pinjam kat dia…aku tanya kak lin..kak lin bila nak hantar… dia kata engkau kenalah datang ambik kat umah akak so tak apalah aku kata nanti lah dulu…so selang 3 hari aku telefon opis dia tanya dia dah habis ker tengok vcd tu ..so dia kata dah habis lepas tu aku pun borak-2 lah dengan dia aku tanya lah kat dia best tak…dia kata tak bestlah..so idea aku pun sampai..mula-2 tu aku takut juga nak tanya..lepas tu kau dengan selamba aku cakap kak lin nak yang best tak.lepas tu dia tanya apa dia .so aku pun apa lagi aku cakap lah vcd blue. mulanya aku ingat dia marah..rupa-2nya dia kata ada ker …aku katalah ada berapa kak lin nak? dia kata bagi 3 so aku kata no problem…aku tanya lagi abg tak marah ker…dia kata minggu depan abg tak ada dia pergi outstation so dia suruh aku hantar minggu depan..

dia dah tidur aku sampai lewat sikit pasal aku kena hantar kawan kat pudu raya…sampai jer aku kat umah dia aku dan dia buat macam biasa. AKu pun borak la ngan dia. Dia cakap dia keje ngan syarikat swasta kat maluri jadik secretary. so malam nih husband dia tak der pergi outstations. lama gak borak pas tuh dia ajak aku masuk bilek dia siap dengan home theater, boring kalo borak tak der air nih at least sambil minum tu okey gak. tengok jam baru pkol 10 malam. Aku pun set jer. aku follow la dia. masuk jer dia terus gi dapur amik air. masa dah ader lampu tuh baru aku perasan kecantikan dia terserlah. Power betul body dia. Dia jamu aku ngan coke. Aku tak kisah sangat.

Pas tuh aku tanya dia bleh tak aku bukak dia punya video pasal aku nampak citer fools rush in. dia okay jer. pas lima minit dia cakap citer tuh bosan. dia ajak aku tengok citer yang best. aku set ajer. aku tanya mana. dia pun buka lah citer yang aku bawak tu…. bila pasang jer dia terus terkedu. Kisah sepasang suami isteri yang mengisahkan siisteri berlaku curang . Aku pun joinla sekaki. biasa tengok citer blue layan sorang-sorang jer la. aku pun control jela. Takut tetiba konek stimkan…… memula dia dok sebelah aku. makin lama dia yang makin rapat. aku pun rasa malam nih dia tumbang kat aku nih. aku masih lagi control stim.

And then tetiba dia pegang aku nyer jari. Aku pun balas. memula jari. pas tuh naik lengan, pas tuh gi leher. Aku memberanikan diri aku untuk cium dia. Dia balas ngan penuh respond. Dah stim rupanya bini orang nih. tangan aku start merayap kat badan dia sambil lidah aku mengulum lidah dia. Ha dah jumpa pun putingnya. aku picit pelan-pelan memula. konek aku rileks lagi. Setelah sekian lama, aku rasa dah sampai masa untuk memulakan peringkat yang seterusnya. Aku hanya membiarkan dia mengurut dan meramas batangku didalam seluar sahaja, ini aku sudah mula membukakan zip mendedahkan batangku untuk ditatap sepuas hatinya. Dia merenung lama ke arah batang ku, sambil digenggam dan diramasnya. Air mazi yang mengalir keluar dari lubang mulut dikepala konek aku di pusar-pusarkan dengan ibu jarinya sehingga membasahi licin seluruh kepala.
Dan aku pula dah berani menyeluk ke dalam bajunya meramas-ramas buah dada dan menggentel-gentel putingnya. Kemudian aku menyeluk kedalam kainnya dan mengurut-ngurut celah kangkangnya merasakan kepanasan dan kepekatan cecair yang mengalir membasahi seluar dalamnya. Menggosok-gosok seluar dalam yang basah dan licin dek cecair kemaluannya yang panas itu pun dah membuat aku keghairahan sampai badan naik panas dan sejuk hangat tak keruan! pas tuh makin lama makin geram aku teru picit kekuat puting dia. menjerit dia. aku pun cuak terus sambung balik cium mulut dia.

Agak lima minit cam tuh aku terus bukakan baju dia. hm…. dia pakai bra. aku terus bukak bra dia ngan panties dia. terus gigit puting dia yang kecoklatan itu maklumlah anak dah 2. macam bayi kehausan aku dibuatnyer. sambil tuh tangan aku mengentel biji kelentit dia. pergh terangkat dia. memancut-mancut air mazi dia. Aku pun jilat la pantat dia kasi kering. pelik gak aku tak kering pulak pantat dia nih. makin banyak yang pancut tuh ader la. so aku pun bukak short aku aku suruh dia kulum sat. nazak dia nak masukkan konek aku dalam mulut dia tuh. maklumla dan stim giler nih.

Aku kangkangkan dia luas luas bagi konek 8 inci aku masuk kat pantat dia yang dah basah abis tuh. pergh macam pantat anak dara lak punya la ketat. pandai betul dia maintain pantat nih. memula tuh kepala jer yang masuk. Aku terus spreadkan lagi kaki dia kasi besar sikit kangkang dia. baru bleh masuk. abis dah aku tunjal konek aku dalam pantat dia. aku mula la pergerakan biasa. kedepan kebelakang seperlahan yang mungkin. mulut dia terkumat kamit suruh aku laju lagi. muka dah herot-herot tahan sakit yang bercampur sedap nih. aku rileks jer. bukan aper sedap gak pantat kakak ipar aku ni
Aku menarik baju dia keatas…. terus aku selak sampai ke bahu….. “yangg.. I bukak baju yer…” dia tanya aku…. “nanti la…. karang abang bukakkan….. pegang baju nih…..” bile terselak baju tu… aku dapat tengok body dia… pussy dia masih ditutupi panties warna hitam… tetek dia dah terkeluar…. aku perlahan-lahan terus menjilat tetek dia… perlahan-lahan aku gigit putingya dengan bibir aku ni… sekali sekala aku gigit manja dengan gigi rabbit aku ni…. die mengerang kesedapan…. “Abangg… sedapnya abg jilat puting I tu…… please abang… lick lagi bang…….” Sebelah tangan aku meramas tetek dia…. lidah aku terus menjilat puting dia dan sebelah tangan lagi menggosok-gosok pantat dia yang masih dalam panties hitam bunga-bungau itu.. Aku bertukat menjilat puting satu lagi… sehingga puting dia betul-betul tegang dan dah merah aku kerjakan…… Akupun mula bermain dengan lidah aku ni… perlahan-lahan aku turun kepusat dia… beberapa ketika aku menjilat-jilat disekitar perut dan pusat dia… dan aku terus turun kebawah lagi… dan kali ni bibir aku terus ke atas panties dia.. Aku duduk mencangkung, dia berdiri dalam keadaan mengangkang dan aku terus perlahan-lahan mengusap pantat dia dengan bibir aku dan sesekali aku keluarkan lidah aku untuk menekan kedalam lubang pantatnya itu….

“Ahhhhh…….. stimm yangg…. please yangggg… take it off and lick me there……. please yangg i dah tak tahan nih…. ” aku diam tak menjawab… bibir aku terus berlegar-legar dikawasan pantatnya itu. Bau aroma pantat dia memang aku dah tahu sangat dan bau itu sememangnya telah sebati dengan hidung aku nih, bau yang cukup aku suka nak cium… jilat dan buat apa saja yang aku mampu……. aku terus menggosok-gosok bibir aku dibibir bawahnya itu, aku perlahan-lahan mencium dibahagian tepi pantatnya itu…… terus kepehanya, aku jilat pehanya dari atas sehingga kelutut,naik semula keatas ketepi
pantatnya itu….. kemudian turun kembali kelutut..dan lidah aku berlegar-legar dibahagian lututnya itu… dan aku terus menjilat betisnya… cukup perlahan…. yang membuatkan dia semakin kuat rengekannya “mmmmmm……….” itu aje yang aku dengar… aku terus menjilat sehingga ke buku lali…. dan terus ke ibujari kakinya dan aku memasukkan ibujari kakinya kedalam mulut aku dan mengusik-ngusik dengan lidah aku ini…. kemudian perlahan-lahan aku naik kebetisnya….. ke lutut…. lidah aku berlegar-legar…. naik kepehanya yang putih gebu itu… sampai la bibir aku berada diatas pantiesnya itu…., bibir aku bermain-main kembali dicelah pehanya itu… sekali sekala aku keluarkan lidah aku, aku jilat ditepi-tepi pantiesnya.. dan dia terus mengeliat kegelian…. aduhhh… sedapnya bau pantat kau ini…. apa kau sembur minyak wangi apa?….

Aku terus mencium dan berlegar-legari dicelah pehanya itu.. dan turun ke peha sebelah kanan pulak.. dari atas perlahan-lahan aku mainkan lidah aku tu…… turun dan berhenti dilutut.. aku jilat-jilat di lutut. dibetisnya, aku jilat-jilat betisnya itu…. turun perlahan-lahan hingga ke buku lali…. aku gigit manja buku lali dia… dan terus keibu jari dan aku mencium ibu jari kakinya dan memasukkan kedalam mulut aku, seperti tadi… aku mainkan ibu jari kaki dia dengan lidah aku….. perlahan-lahan aku naik semula ke betis, lutut, peha. aku jilat lama sikit dibahagian peha ini… sehingga ke tepi pantatnya… ketepi pantiesnya… terus keatas pantiesnya itu, aku terus tenyehkan hidung aku ke atas pantatnya yang tembam itu……. aku dapat rasakan pantiesnya basah kerana terlalu ghairah dengan aksi-aksi yang aku lakukan tadi….
“Yang… I dah tak tahan ni… you bukak la panties I tu… then lick me there please…… please yanggg.. please… I tak boleh handle dah ni….. please yang….” dia merayu kat aku…. aku mencium bahagian tepi pehanya dan menjilat terus ke tepi pantiesnya itu… aku gigit getah panties ditepi dan perlahan-lahan aku tarik dengan mulut aku kebawah, then lidah aku perlahan-lahan ke pusat dia dan beralih ke peha sebelah lagi, terus aku gigit getah pantiesnya dan aku tarik kebawah…. kemudian aku terus kebelakang dak mencium bontotnya dan aku gigit panties di belakang dan aku tarik kebawah dengan gigi aku ni…. apabila ternampak lurah bontotnya… aku terus menjilat-jilat. dilurah itu dan dia semakin merengek kegelian…… aku terus ke depan dan menarik getah bahagian depan.. perlahan-lahan aku dapat melihat pantatnya yang temban itu dengan bulu yang cukup halus… hampir tiada bulu langsung…. terus aku tarik kebawah dan sehingga akhirnya panties dia terus kepeha…. terus kelutut dia…. dia mengangkat sebelah kaki untuk menyenangkan aku membuka pantiesnya itu… aku terus melucutkan pantiesnya dengan tangan, aku ambil panties itu aku usap-usap dimuka aku dan aku mencium bau erotik dari panties itu.. kemudiannya aku letakkan ditepi balkoni itu….
Dia lantas mengangkat kaki kanannya dan meletakkan diatas bahu kiri aku….jelas aku dapat lihat rekahan pada lubang pantatnya… basah… merah… merekah…… tempat yang perlu aku kerjakan malam ini…. Aku mencium sekali bibir bawah dia.. aku keluarkan lidah aku.. aku jilat perlahan-lahan… sesekali aku masukkan lidah aku kedalam lubangnya itu… aku terus benamkan bibir aku kebibir bawah itu dan aku jolok lidah aku sedalam mungkin….” Ahhhhh…. sedapnya yang… sedap yanggg… please yanggg… jilat bijik I yangg.. please yangg……. lick me there yang please yangg….” aku perlahan-lahan terus menjilat pantat dia yang memang dah basah itu…. lidah aku menjilat-jilat dari bawah sampai ke atas kemaluan dia dan aku menggunakan sebelah tangan untuk mencari bijik kelentit dia…. bila aku jumpa bijik merah itu.. aku usik-usik dengan tangak aku dulu….. “yangg.. I tak nak dengan tangan yang…. i nak lidah you jilat bijik I tu…..” Apa lagi…. aku pun terus la jilat bijik kelentit dia tu… tangan kiri aku bukakan pantat dia supaya aku boleh nampak biji kelentit dia dan jilat bijik dia manakala jari tangan kanan aku terus mencari lubang dan memasukkan fucking finger aku ke dalam lubang pantat die… aku usik-usik bahagian dalam lubang dia dengan jari aku ni sambil lidah aku terus menjilat-jilat bijik kelentiy dia…

Apa yang aku dengar hanyalah suara rengekan manja dia “Yesss… Yesss yanggg……. I like it yangg… lick me there yangg.. please don’t stop yangg… yessss.. pleaseee yanggg. all the way yanggg… all the way….” Jari aku terus memainkan peranannya… aku robek-robek satu jari aku tu kedalam lubang pantat nya dan lidah aku semakin ganas menjilat bijik kelentik dia tanpa henti-henti… tangan dia meramas-ramas rambut aku.. aku teruskan aksi aku ini untuk beberapa ketika tanpa henti-henti… dan aku tahu die memang dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana terlalu stim dengan aksi aku ini…dan tetiba aku dengar suara “Yangg.. please yanggg I wanna cumm yangg… please yanggg please yangg.. don’t stop yangg… all the wayy.. I wanna cummm… arghhhhhhhhhhhhhh YESSSSSSS ASHHHHH… arrgghhh….. I’m cummmingg…… I’m cummingg…….. yees yangg… I cum yanggg……. I cummmmmm…… ahhhhhhhh….. that’s great yangg.. I love yanggg…” dan aku terasa jari aku dibasahi cecair yang panas yang keluar dari kemaluan dia… dan tangannya terus meramas-ramas rambut aku, mengusap manja kepala aku..
Aku pun tetiba laju…. menjerit-jerit dia arghgghhghaagghaghh. pas tuh aku tunjal perlahan balik. lenih kurang 25 minit aku ubah position ngan dia. sekarang dia kat atas aku. dia yang enjut tangan aku memainkan biji kelentit dia lagi. Lembab betul dia enjut. aku makin stim nih aku terus peluk dia dan ubah keposisi asal. aku yang enjut. aku bagi betul-betul laju giler. sambil tuh aku tanya “u want me to cum in or out,”. dia hanya mengerang jer. tetiba aku rasa krem high giler aku…. dan lastly aku tekan dalam dalam. pasi pancut dalam. banyak betul stock sperm aku malam tuh. Lama gak aku kerjakan dia kat sejam aku enjut baru pancut.
Aku ingat dah pancut tuh aku boleh la pakai seluar. dia tak bagi dia kata dia haus lagi. aku pun sumbat la konek aku dalam mulut dia. dia kulum secukupnya. tangan dia meramas-ramas telur aku. best gak cam nih. lelama aku rasa nak pancut. apa lagi dia pun terus jer isap konek aku. teru aku bagi kat mulut dia. penuh mulut dia ngan air mani aku. dia telan suma. pas tuh aku tido terus kat umah dia. pagi sok dia cakap “i never feel satisfied as last night with my man accept you,”. aku senyum jer. Sekarang nih dia selalu tegur aku. tapi line tak clear kan so kita orang tak leh buat