Pages

Cara Terbaik Membelai Buah Dada: Beserta Gambar

Apabila anda memberikan sentuhan lembut, urutan dan belaian ke atas badan wanita jangan lupa bahagian yang paling penting iaitu buah dada wanita. Sekiranya anda tidak melakukan belaian ke atas buah dada wanita, ia bagaikan urutan dan belaian yang tidak lengkap. Di bawah disenaraikan 4 langkah cara-cara membelai buah dada wanita dengan betul.

Awas : Pastikan anda membelai dengan lembut dan betul kerana kawasan buah dada merupakan kawasan yang sensitif. Dengan menggunakan cara yang betul, pengaliran darah akan berjalan lancar dan ini akan meningkat rasa keghairahan dan menyeronokkan ke atas wanita tersebut.

Praktikkan langkah-langkah di bawah. Ia mampu meningkatkan tahap keghairahan wanita.


Langkah 1.


Letakkan tapak tangan kanan anda rapat di atas buah dada wanita sebelah kiri. Sapu perlahan-lahan, tarik ke arah bahu sebelah kanan. Letakkan tapak tangan kiri anda rapat ke atas buah dada wanita sebelah kanan. Sapu perlahan-lahan, tarik ke arah bahu sebelah kiri.
Pergerakan tangan anda bersilang dan lakukan perkara di atas berturut-turut sehingga 6 ke 7 kali.

Langkah 2:


Sapu sedikit minyak aroma di hujung jari anda dan basahkan minyak tersebut ke atas buah dada wanita. Pastikan sentuhan tersebut adalah yang paling lembut di antara tersentuh dengan tidak. Lakukan ke atas salah satu buah dada wanita seperti yang di tunjukkan di dalam rajah di atas. Mulakan dengan pusingan dari luar buah dada secara perlahan-lahan hingga pusingan tersebut mendekati puting buah dada. Kemudian lakukan perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi.

Langkah 3:


Picit dengan pelahan, kepit kulit yang berdekatan dengan buah dada seperti dalam rajah di atas. Geselkan perlahan-lahan ke arah depan dan belakang kawasan puting buah dada. Lakukan dengan lembut dan ulang beberapa kali. Kemudian lakukan perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi.

Langkah 4 :


Gentel puting buah dada dengan lembut menggunakan minyak aroma menggunakan jari telunjuk dan ibu jari. Gentel ke kiri dan ke kanan dengan perlahan-lahan. Lakukan selama beberapa minit. Kemudian buat perkara yang sama ke atas buah dada yang satu lagi.