Pages

aWEK aLIM



waktu lebih kurang pukul 2 petang...aku dan makwe aku sedang lepak-lepak kat
depan tv kat rumah dia...makwe aku nie seorang yang
alim dan cukup mengerjakan waktu solatnya..dan aku pulak jenis yang jarang
sangat nak cukup...
So..tengah lepak-lepak tengok tv, ku pegang tangannya...biasa le tu..makwe
pakwe..
tengah kusyuk2 tengok tv...ku belai lak rambut dia...rambut dia panjang ..lebih
kurang bawah bahu..
makin lama belai..makin banyak lak idea aku nak pegang sana pegang sana
sini...so..aku pegang dagunya..dia menoleh..melihat matanya..adduuh..
ayu sekali matanya seolah memberi apa sahaja yang aku mahu..
so..ku cium pipinya...matanya dipejam lembut bila dicium olehku..
ciuman ku turun dari dahi..hinggalah ke bibir...bibir perempuan pertama yang ku
kecapi..
lembut..berair...panas...derauan nafas yang semakin lama semakin laju...
ketika itu dalam keadaan duduk..aku cuba membaringkannya ke atas sofa...
detik2 perciuman mengambil masa beberapa minit...lalu ku ciuman ku turun ke
telinga dan terus ke lehernya..
dia mengerang..uuhhhhh...aahhhhh...tangannya memelukku...nafasnya laju..
aku membuka bajunya perlahan-lahan dengan tujuan tidak memberi sangkaan aku nie
gopoh orangnya...perutnya ku jilat dan ku rasa..
setiap ciuman kusedut dan akhirnya aku sampai ke bahagian buah dada...tak berapa
besar..dan tak berapa kecik..
lebih kurang 34A...ok le tu..cukup2 untuk tangan aku memerasnya...ku cium
colinya..matanya masih dipejam lembut sambil mengigit bibir..
ku angkat colinya...dan tersebarlah buah dada yang manis dan cantik itu..
putingnya kecil molek dan bulat yang tak terlalu besar..putingnya mengeras
setiap kali ku menjilat dan ku sedut..
dan setiap kali ku sedut umpama bayi meminum susu...kepala ku ditonyoh ke buah
dadanya....so..baru ku tahu maksudnya...enak sekali le agaknya tu..
lama juga aku menhisap dan memeras buah dadanya...dah lama sangat kepala aku
naik pening-pening sikit..
aku terus ke bawah..mencium setiap detik...ku buka seluarnya ke paras buku
lali...panty berwarna merah..tembam di tengah sebab ditutup panty liner..
ku buka panty dan bulu2 kemaluan menyambut kedatanganku..
bagi aku..mungkin kerana makwe aku nie alim orangnya..dia mungkin tidak
menyangka dia akan buat semua nie secepat nie..so..mungkin masa nie
dia tak berapa trim sangat le bulu dia..tapi sekurang2nya makwe aku punya
rahim/faraj cantik dan molek sungguh..kecil seolah-olah baru sekolah menengah...
bulu dia banyak diatas dan sedikit sahaja di ruang tengah...ku cium
bulunya..kakinya ku buka untuk membuka sedikit rahim/farajnya itu...seketul
daging berukuran 1.5 cm
menonjolkan diri...cantik...aku pernah teringat kawan2 aku cakap...when you lick
a pussy, make it as though you make love with it..
so..aku ambik nasihat tu..lalu ku cium seolah2 bibirnya...ku sedut..ku
jilat...keliling..ke atas..kebawah...tembam dan tidak berbau...
ku cuba pergi ke lubang bawah untuk merasainya...ku tahu rahim/farajnya sudah
basah...basah sehinggakan aku boleh melihat cairan itu sendir keluar..
ku jilat..semakin addicted..cuma yang aku belajar dari ini..sekiranya anak
dara..jangan terlalu keras menjilat di bahagian tengah..bagi mereke
SAKIT...penting bahagian keliling dan kelentit...kelentitnya ku sedut2...ku cium
pehanya dan kembali ke rahim/faraj...enak...
aku semakin tidak tahan...aku bawa tangannya memegang zakarku..enak..itu sahaja
yang dapat aku katakan..
dia membaringkan tubuhku...turun ke bawah..dan terus memasukan zakatku ke dalam
mulutnya....ENAK LAGI...setiap bahagian dia rasa....dan paling tertumpu pada dua
biji bolaku...
dia mengulum..aku tak tahan...tapi aku taknak CUM cepat2..so..aku
teringat...nasihat kawan...setiap kali nak tahan lama...bila rasa nak terkeluar
air main...gigit jarimu sehingga sakit sedikit...
sakit yang boleh mengalihkan pemikiranmu pada sakit itu seketika dan ini
membolehkan tak CUM cepat..ku cuba dan berjaya...
hampir 2-3 minit dikulum.....ku angkat bahunya ke badanku...ke telentangkan
badanya ke atas dada ku..ini bermakna buah dadanya ke atas dan belakangnya atas
dada aku..
aku memegang buah dadanya..ku ramasssssss....satu tangan meramas dan satu tangan
ku cuba memasukan ke dalam rafim/faraj...bile ku masuk..ketat sedikit..
ambil masa jugak nak buat semua nie..basah dia dah keterlaluan...basah zakar
aku..
aku masuk keluar sambil memeras buahdadanya....makwe ku jenis yang cepat
mencapai orgasm..
dia laju mengerakan badannya...aku cakap" slow-slow...nanti (nama) CUm
cepat"..dia ikut arahan aku..matanya dipejam..dan mengerakkan badannya slow..
aku merasa enak sekali..semakin lama semakin laju...laju..dan akhirnya dia cum
dulu..dan aku laju lagi...aku pun keluarkan air mani..aku mengeluarkan zakar ku
just on time dan memancutnya ke atas sofaaaa..
ku cium bibirnya..dan sejak itulah..setiap kali ku datang ke rumah makwe aku.WE
PLAYED!!...
ENAK!!!!!!...
BYE